Jakie koncepcje marketingowe są skuteczne dla niewielkich biznesów?
Marketing to klucz do sukcesu większości firm. To maszyna napędzająca sprzedaż i leady. Marketing można prowadzić na wiele sposobów, ale zawsze istotne jest, aby pojąć swoich potencjalnych odbiorców.
Najlepsza strategia marketingowa dla to taka, która przemawia indywidualnie do odbiorcy. Jednym ze sposobów, aby to zrobić, jest tworzenie przekazów, które ogniskują się na tym, czym ludzie są zainteresowani i w czym potrzebują pomocy. Bardzo dobrymi platformami prowadzenia osobistych strategii marketingowych są platformy mediów społecznościowych, takie jak Facebook lub Instagram, na których możesz publikować zdjęcia swoich produktów lub usług, informować ludzi o transakcjach i odpowiadać na ich pytania dotyczące produktów lub usług Twojej firmy.
Proces budowania strategii marketingowej może obejmować nastepujące sześć kroków:
(1) zdefiniowanie celów;
(2) rozpoznanie potrzeb klientów;
(3) ocena twoich zasobów;
(4) zaprojektowanie planu działania;
(5) realizacja planu;
(6) analiza rezultatów.